Tuesday, August 28, 2007

KUNJUNGAN AJK TEKTRA KE SMTT...PADA 26HB. OGOS 2007

Tanggal 26hb. Ogos 2007, tiga orang AJK Penaja TEKTRA iaitu Sdr. Fauzi, Dr. Hamzah dan Sdr. Asri telah terbang ke Kuala Terengganu, bergabung dengan wakil TEKTRA Terengganu, Sdr. Ismail dan Sdr. Mazlan berkunjung ke Sekolah Menengah Teknik Terengganu. Sebelum ke SMTT, delegasi TEKTRA ini sempat bersarapan pagi di Batu Enam di sebuah restoren berdekatan dengan pokok tanjung, bermenukan nasi dagang.... hmmm sedapppp sekali yang dibeli oleh Sdr. Ismail Mat Deris.


Sedang delegasi TEKTRA bersarapan, dua orang alumni SMTT yang kini sedang bertugas sebagai guru di SMTT datang (dihubungi oleh Sdr. Ismail sebelumnya), iaitu Cikgu Mohd dan Cikgu Aziz, bersama-sama dengan Tuan Pengetua. Yang lucunya, tak sangka pula Tuan Pengetua telah sudi datang bersarapan dengan kami dan kami pulak tidak mengenali beliau sebagai Pengetua SMTT. Begitulah sifat Tuan Pengetua SMTT yang begitu ramah dan mesra, dan kami sangat merasai kesudian dan kesediaan beliau menerima kunjungan wakil TEKTRA.
Selepas bersarapan, kami bertolak ke SMTT. Diiringi oleh Tuan Pengetua dan beberapa orang guru, kami dibawa melawat ke seluruh kawasan sekolah. Pelbagai nostalgia lama kembali menerjah di benak fikiran kami. Sebahagian besar telah berubah, semakin canggih dan semakin moden serta semakin cantik.... Antaranya.... pejabat pentadbiran sekolah, asrama, dan dewan makan dan sebagainya...












































Lebih banyak laporan dan foto akan menyusur.....




















No comments: