Friday, August 10, 2007

PERKEMBANGAN TERKINI 'TiNTA'

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Dengan hormatnya dimaklumkan bahawa Mesyuarat AJK TiNTA yang ketiga, yang telah diadakan pada Jam 8.30, 10hb. Julai 2007 di Tingkat 9, Perbadanan Nasional Berhad telah bersetuju secara majoritinya mengubah nama 'TiNTA' kepada 'TEKTRA'.

Perubahan ini dilakukan dengan mengambilkira pandangan-pandangan ahli yang hadir yang terdiri daripada pelbagai kumpulan tahun pelajar, dari kumpulan 76/78 sehingga 82/83. Mesyuarat bersetuju nama 'TEKTRA' difikirkan lebih dekat dengan Sekolah Menengah Teknik Terengganu daripada segi sebutannya, berbanding dengan 'TiNTA'.

Sekian terima kasih.



Setiausaha TEKTRA
11.55 pm.

3 comments:

A.Y.U.N.I.E said...

salam!saya baru jer jumpa blog yang khas untuk alumni smtt. tapi rasa nyer mungkin tak ramai yang tahu pasal blog nie..so far..kami yang junior nie banyak join..frenster..ader frenster group, x-sek men teknik terengganu (airport)..may be leh war-war kan pasal blog nie di sana..anyway congrate 2 commitee 4 da initiative..

kookabooras said...

Alahamdulillah... sy dah register sbg ahli alumni smtt blogspot.

Rosham said...

Saya Rosham Muhammad Dr Animal Alumni SMTT 86/87.. Baru dapat tahu pasal alumni ni. Ada ramai lagi kawan-kawan yang sama dengan batch saya yang akan join alumni ni insyaAllah.