Sunday, April 22, 2007

PENANGGUHAN KUNJUNGAN HORMAT KE RUMAH MANTAN GURU BESAR CIKGU JAAMAN

Salam Sejahtera,

Dengan hormatnya dimaklumkan bahawa rancangan untuk melakukan kunjungan hormat ke rumah mantan Guru Besar SMMT, Cikgu Jaaman pada 5hb. Mei 2007 telah ditunda ke satu tarikh yang akan diberitahu kelak. Ini disebabkan pada tarikh tersebut, Cikgu Jaaman mempunyai komitmen bagi menguruskan kenduri kahwin (kalau tak silap) anak buahnya.

Justeru itu, Sdr. Fauzi akan berbincang semula dengan Cikgu Jaaman, dijangkakan pada 1hb. Mei 2007 ini. Kepada sesiapa yang mempunyai kelapangan pada hari tersebut, bolehlah ikutserta dalam kunjungan Sdr. Fauzi ke Kuala Klawang. Sekiranya berminat, bolehlah menghubungi Sdr. Fauzi di no. 019-2356293.

InsyaAllah, sekiranya tidak berhalangan dan dipersetujui oleh Cikgu Jaaman, tarikh kunjungan hormat tersebut akan dilakukan pada 19hb. Mei 2007. Diharap saudara-saudari dapat merezabkan tarikh ini untuk tujuan di atas.

Untuk maklumat teman-teman, Sdr. Fauzi akan mengerjakan Umrah dan akan berangkat pada 12hb. Mei 2007. Sama-sama kita mendoakan agar perjalanan beliau dan keluarga akan mendapat rahmat dan keberkatan dari Allah yang maha esa.

Sekian terima kasih.

No comments: